torsdag 15 december 2016

Långsamt men säkert

I år så är det första gången på många år som jag känner att jag verkligen kan njuta av julen.Jag ser till och med ifram emot den.Jag har ju alltid arbetat inom handeln innan och den stressen som det är där veckorna innan jul har gjort att man har varit helt utmattad.Ibland så har man arbetat över jul och nyår.Men nu när jag är min egen så kan man ju styra arbetstiderna på ett helt annat sätt,vilket gör att jag inte alls känner samma press och stress.Utan jag går här hemma på kvällarna och bakar och pysslar lite utan att vara som en urvriden trasa.

Mina hyacinter tar sig långsamt men säkert framåt.Funderar på att köpa ett gäng till så att man kanske har lite vackra och fina lagom till nyår också.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar