tisdag 6 september 2016

Katter och jobb

Idag så har jag suttit med öronen på spänn för jag har nämligen väntat på en leverans som vi beställt på en torktumlare.Tror ni den kom? Ghaaa....på fredag först anländer den.Våra gamla har rasat ihop totalt,men det är tur att vi har sol här så vi kan hänga tvätten ute.
Riktig högsommarvärme hade vi under mitten av dagen.Jag passade på att ta kaffet utomhus utanför smyckesverkstaden och Sotan höll mig sällskap.Som ni ser på bilden så njöt även hon,hehe.
 
Titta vad jag hittade inne i diskmaskinen.3 st småkillar.Busiga till tusen är de nu och de behöver verkligen komma till nya hem.Ska ta tag i det imorgon.Tre ungar har ju flyttat,men det är som sagt de här galningarna kvar.
 
Sedan spenderade jag resten av dagen med jobb tills ögonen gick i kors på mig.Här sågar jag ut lite silver.
 
Nu säger jag god natt!
 

1 kommentar:

  1. Vilka små monster, hihi! Du, jag har tappat bort länken till din smyckesida, den måste du ju ha här i bloggen så man kan gå vidare dit!

    SvaraRadera