fredag 2 september 2016

En sommar med fart!

Hej hej!
Pust och stön säger jag bara.De senaste veckorna har bara gått i ett.Mina föräldrar har ju sålt sitt radhus och nu bosatt sig i en tvåa.Att rensa det huset har inte varit en barnlek så att säga.Hela vinden full av saker efter 36 års sparande.Böcker till förbannelse.Porslin,möbler.....ja allt man kan tänka sig.Men nu är flytten gjord och de nya ägarna tar över idag.
Som ni kanske märker så har jag startat upp en ny blogg.Denna gång inte frivilligt utan för att jag inte kommer in på min Wordpressblogg längre.Har glömt lösen och användarnamn för jag har ju inte varit inne på evigheter.Eftersom jag är lat av naturen så orkar jag bara inte att återställa och joxa så jag valde den lättaste vägen och det var att starta upp en ny istället.
Nu hoppas jag på lite lugnare tider framöver.Jag vill verkligen bara sätta igång och arbeta med mina smycken.Har så många idéer som jag bara vill greppa tag i.
 
Dessa äpplen som nu är klarröda ska jag uta och haffa tag i.En smaskig äppelpaj ikväll sitter inte fel.
 
Kram Christina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar