söndag 4 september 2016

Lördag

Vart tog gårdagen vägen egentligen? Vaknade klickan 6 på morgonen och tänkte att nu kommer jag hinna med massor.Vid 10-tiden började vi lassa på släpet med skräp för att åka till tippen.Var inställd på att de hade öppet till 13 men de stängde 12.Så det var bara att åka hem med skiten igen.Sen gick dagen i ett.
Min höstiga köttgryta som vi skulle ha till middag blev utbytt mot en god thairätt istället som vi åt framför teven eftersom det bara var jag och A hemma.
Riktigt gott.
Resten av kvällen spenderades i soffan med lite katter som krävde gos.
 
Idag Söndag och Lufsen har intagit söndagsvilan.Det planerar inte jag att göra i alla fall.Hemmet ser ut som f-n rent ut sagt.Har ingen lust att ta tag i det.Men A arbetar och imorgon bitti får jag besök av en tjej som ska hämta en kattunge så det är bara att kavla upp ärmarna.
 
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar