tisdag 2 maj 2017

Valborg och 75-årskalas

Hej!
Tisdag idag och vi har strålande väder här.I helgen har det varit full fart då vi hade min mammas 75-årsfirande här hemma hos oss.De bor ju i en tvåa  så det föll sig naturligt att vi var här.


Denna blombukett köpte jag till henne dagen till ära.Fick hjälp att sätta ihop den av en duktig florist.Dyr som satan,men eftersom hon sagt till bestämt att hon inte ville ha en massa prylar så la jag pengarna på blommor istället.


På Valborg så firade vi faktiskt inget speciellt.Vi har ju alltid påskbrasa istället.Satt ute på altanen och läste bok istället.

Nu ska jag åka iväg och skicka iväg lite beställningar.

Hej så länge!


1 kommentar:

  1. Hej! Så fint du dukat till lilla mamma! Hoppas hon uppskattade kalaset.. Går det bra, bättre eller sämre än förväntat för ditt företag? Du ångrar inte att du slutade din anställning o blev egenföretagare? Så gjorde jag efter 20 år inom bank/finans, det var en befrielse! Att vara kreativ tar sig många uttryck, jag har inte varit så konstärlig som du, men att laga mat, komponera menyer, servera, och ge service, det funkade bra. Är glad för din skull att du verkar få det att fungera. Kram från pörtet

    SvaraRadera